dinsdag 8 november 2011

Mijn nieuwe hobby

Onlangs heb ik een pop ontdekt met de naam Blythe. Ze heeft een groot hoofd met grote ogen en een klein lichaam en haar gezicht kan opgemaakt worden.
Er zijn talloze flickr accounts van Blythe liefhebbers die foto's van de pop meestal buiten maken.
Ik heb ook een eigen pop gekocht
Zo zag ze eruit:



Maar nu ziet ze zo eruit nadat ik haar hele gezicht opgemaakt heb:
Ze heet Kobi. Mijn oudste zoon heeft haar naam gekozen. In deze foto heeft ze aan de set Tiny - Rainbow van DressYourDoll



En ik heb ook zelf een jurk met een onderrok en in mijn tuin gefotografeerd. Kobi's bruin-rode haar past perfect bij de rode herfst bladderen!


En als een echte fan heb ik ook bij flickr aangemeld en foto's van Kobi opgeladen:
http://www.flickr.com/photos/64424503@N04/

Groetjes
Ayala,
Reuvinger Quilt en Hobby


Reuvinger Quilt en Hobby

ShareThis